Pakej Nikah Thailand-Promosi PKPP Sah Diiktiraf

Promosi Terkini Pakej Nikah Thailand

In this paragraph Nikah Di Thailand Musim convid PKPP tanpa bermalam serta paling penting tanpa urusan Konsulat ,kuota  sehari hanya satu pasangan sahaja. Hukumnya adalah sah dengan syarak wali lebih 2 marhalah.

Moreover pasangan hanya masuk  nikah Thailand sahaja, selepas selesai serta merta dapat surat nikah sementara.

For instance because every nikah Thailand  berlangsung diluar waktu pejabat menyebabkan Sijil tidak dapat process pada hari sama.

Most important setiap nikah Thailand  berlangsung perlu ada confirmation and arrangements dari pihak sana.Ianya tidak seperti dulu kita boleh walk in without make a booking.Anda dinasihatkan merancang perkahwinan lebih awal supaya proses pernikahan dapat berjalan lancar.

In other words urusan nikah Thailand boleh dijalankan seperti biasa akan tetapi proses pendaftaran diMalaysia perlu menunggu selepas PKPP tamat secara rasmi

However Sijil daripada Jabatan Agama Islam versi rumi dan jawi akan diPOS kemudian .contoh sijil nikah di bawah.

"nikah thailand.jpg" "nikah thailand.jpg"Thirdly Harga RM2800 termasuk (hanya  warga Malaysia):

    1.  Pengangkutan      "nikah thailand.jpg"
  1.   (Sempadan untuk transit) 
  2. Bayar Majlis Agama Islam 
  3.  Upah imam jurunikah
  4.  Payment 2 orang saksi
  5.  Bayaran fotostat semua dokumen
  6.  Cetak gambar  akad nikah Thailand

In conclusion Sah & Diiktiraf Jakim.Majlis akad nikah Thailand akan dijalankan di sempadan Thailand oleh Imam  bertauliah daripada Majlis Agama Islam Thailand bagi menjaga hukum syarak wali raja.

Most Important noted* ❗

============

Firstly Mas kahwin nikah Thailand (mininum Rm50) pengantin lelaki kena sediakan bagi diserahkan pada bakal isteri selepas akad nikah TIDAK termasuk dalam pakej.* 💍💸

Secondly pakaian  nikah thailand yang sesuai musim PKPP bagi lelaki & perempuan hanya T-shirt/blouse/seluar. Paling penting sopan & menutup aurat* 👕👖

🌸🌸🌸🌸

Most important DOKUMEN KENA BAWA:*

🥳 ..Kad pengenalan
🥳 ..Surat cerai yg asal *(bagi janda)*

Most important SILA BAWA DOKUMEN ORIGINAL SERTA 2 SALINAN* ❗❗

🌸🌸🌸🌸

In addition perjumpaan  diStesyen Bas Rantau Panjang/Pasir Mas Kelantan pukul 6 petang.*

🌸🌸🌸🌸

Most important TIADA sebarang Bayaran Tambahan* ❗❗

Most important No Deposit* ❗❗

*Call Hotline* : ⤵️⤵️
0193768436

*Whatsapp* : ⤵️⤵️
www.wasap.my/60193768436

Therefore for next month  anda boleh booking mengikut tarikh nikah  anda sendiri melalui watsapp 7 hari seminggu

Watsapp Tel:+60193768436 Puan Wan

Most important Sah atau tidak Hukum Nikah Thailand Hukum adalah sah dengan 4 syarat: 1. Pernikahan itu mengikut rukun nikah iaitu mesti ada wali and saksi.2. Pernikahan itu melebihi dua marhalah bersamaan 96km.

Tiada keputusan mahkamah yang menghalang perempuan itu berkahwin atas alasan syarak ditempat dia bermastautin. Pernikahan itu dilakukan oleh wali tahkim yang diiktiraf oleh wilayah negara berkenaan dan diakad nikahkan di wilayah berkenaan di mana ia ditauliahkan sebagai wali tahkim

In addition Urusan nikah Thailand berjalan macam biasa* setiap hari musim Pkpp. Kami beroperasi pada setiap hari dengan Imam dari *Majlis Agama Islam , Thailand* bertauliah & diiktiraf kerajaan Malaysia.bayaran rm2800 untuk urusan nikah and transport dari sempadan.

As a results Proses pertama need to do kena  tetapkan tarikh bila nak nikah thailand terlebih dahulu sebabnya kami perlu berurusan lebih awal untuk menyiapkan pengangkutan and imam serta 2 orang Saksi dari sana.Dokumen kena bawa hanyalah salinan 2 keping kad pengenalan setiap seorang and surai cerai untuk perempuan yang pernah berkahwin.Manakala proses disana pula setelah anda bernikah kami akan memberikan surat Nikah sementara dan selebihnya 2 Sijil rumi dan jawi.

(Visited 456 times, 1 visits today)

2 thoughts on “Pakej Nikah Thailand-Promosi PKPP Sah Diiktiraf”

  1. mohd fezal abdullah

    Salam……sy bercadang utk nikah di siam kerana tidak dapat restu dr keluarga bakal isteri saya……sy dr selangor dan bakal sy dr terengganu….bakal isteri seorg janda dan sy seorg duda……masalahnya kami tidak ada passport…..jadi tlg beritahu procedurnya.

    Wasalam
    0143820380

    1. nikahdithailand

      Wasalam,

      Memandangkan sempadan dah buka secara rasmi tuan boleh berhubung terus dengan saya ditalian 0193768436 untuk maklumat lanjut

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Scroll to Top